بازی،نرم افزار،اموزش
بازی،نرم افزار،اموزش

بازی،نرم افزار،اموزش

دانلود بازی Rocketbirds 2 Evolution پرندگان مسلح 2 برای کامپیوتر

دانلود بازی Rocketbirds 2 Evolution پرندگان مسلح 2 برای کامپیوتر


دانلود بازی Rocketbirds برای ویندوز

Rocketbirds 2 Evolution پرندگان موشکی بازی اکشن و مهیجی می باشد که از کاربران استیم  امتیاز خیلی مثبت را دریافت کرده است. بازیکنان در محیطی سرگرم کننده، اکشن و ماجراجویانه قرار می گیرند. در طول بازی باید با موجودات شیطانی مختلفی نظیر پنگوئن ها، جغد های فضایی و ... رو به رو شوید. وجود پازل های نوری، عناصر پازلی و معمایی از ویزگی های این بازی مهیج می باشد. بیشتر از 100 سلاح قابل ارتقا در بازی طراحی شده است که با استفاده از سلاح های مختلفی که در اختیارتان قرار می گیرد دشمنان خود را نابود سازید. شما در حالت های مختلفی می توانید بازی کنید، اگر ارتباط اینترنتی برایتان میسر نیست، می توانید به شکل آفلاین بازی کنید. چانچه دوست دارید، می توانید به شکل شبکه ای با 4 نفر از دوستان به شکل آنلاین این بازی بی نظیر را تجربه کنید. گرافیک بازی محیطی کاملا اکشن را برای شما به نمایش می گذارد. در صورتی که بخواهید می توانید در نبرد های pvp بازی شرکت کنید. موسیقی بازی توسط New World Revolution کار ساخته و پرداخته شده است. گرچه گرافیک بازی تا جای ممکن بالا ساخته شده است و دارای جزئیات بی نظیری بر روی خود می باشد، می توانید این بازی را در سیستم های ضعیف تر نیز اجرا کنید. زبان هایی نظیر انگلیسی فرانسوی ایتالیایی آلمانی اسپانیایی توسط این برنامه پشتیبانی می شوند. در حال حاضر این بازی با تحفیف بسیار زیادی در استیم همراه شده است و می توانید آن را با قیمت کمتری خریداری کنید. این بازی بر روی انواع سیستم های اندرویدی قابل اجراست 

ادامه مطلب ...

دانلود بازی HITMAN نسخه CPY برای PC

دانلود بازی HITMAN نسخه CPY برای PC

Hitman

Hitman-CPY

| نسخه کم حجم FitGirl اضافه شد… |

بازی HITMAN در سبک اکشن میباشد که توسط Io-Interactive ساخته و توسط کمپانی Square Enix برای پلتفرم های PC عرضه شده است. شروع بازی در یک کلوپ در پاریس خواهد بود که هدف اصلی هیتمن فردی هست بنام ویکتور نوویکف. قسمت اول از عنوان چند قسمتی Hitman دارای پیش درآمد و مرحله پاریس است. بخش هایی همچون Contracts و Escalation نیز موجود هستند که هر کدام به نوبه خود پیچش هایی را در گیم پلی اعمال خواهند کرد. به طور کلی Hitman جدید دارای هفت قسمت است که به مرور در سال ۲۰۱۶ منتشر می شوند. شرکت اسکوئر اینکس و استودیو IO Interactive در این میان به صورت هفتگی، ماموریت ها و چالش های جدیدی را هم عرضه خواهند کرد. هم اکنون میتوانید بازی هیتمن را از سرور های پارسی دانلود دریافت کنید. 

ادامه مطلب ...

دانلود بازی هلیکوپتر جنگی GUNSHIP BATTLE Helicopter 3D v2.5.20


دانلود بازی هلیکوپتر جنگی GUNSHIP BATTLE Helicopter 3D v2.5.2

دانلود بازی هلیکوپتر جنگی GUNSHIP BATTLE Helicopter 3D v2.5.20

دانلود بازی هلیکوپتر جنگی GUNSHIP BATTLE Helicopter 3D | بازی مهیج و اکشن برای اندروید

( به همراه نسخه مود و دیتا )

اگر به خلبانی هلیکوپتر های جنگی علاقه مندید، بازی GUNSHIP BATTLE: Helicopter 3D را پیشنهاد می کنیم امتحان کنید. در این بازی شما در نقش یک خلبان باید ماموریت هایی را که به شما سپرده می شود انجام دهید. شما باید برای سرکوب جنگ و ترور در گوشه و کنار قسمت های مختلف دنیا آماده شوید. هلیکوپتر از قبل برای پرواز آماده شده است و  اطلاعات نظامی مورد نیازتان به شما داده می شود. متناسب با هر مرحله انتخاب هلیکوپتر هایی با ویژگی های منحصر به فرد امکان پذیر است. استفاده از اسلحه و تجهیزات ویژه ای که انتخاب کرده اید، مانند رادار و تقویت کننده ها می تواند کمک شایانی برای موفقیت در ماموریت ها به شما کند. بازی GUNSHIP BATTLEE دارای گرافیک سه بعدی و جذابی می باشد. 

ادامه مطلب ...

دانلود بازی انگری بردز Angry Birds POP Bubble Shooter v3.4.0

دانلود بازی انگری بردز Angry Birds POP Bubble Shooter v3.4.0


دانلود بازی انگری بردز Angry Birds POP Bubble Shooter v3.4.0

 

دانلود بازی انگری بردز Angry Birds POP Bubble Shooter |بازی پرندگان خشمگین و حباب ها

( به همراه نسخه مود شده )

بازی Angry Birds POP Bubble Shooter نام یکی دیگر از سری بازی های Angry Birds برای اندروید می باشد که در سبک متفاوت نسبت به سایر بازی های پرندگان خشمگین عرضه شده است و دارای مراحل استراتژیک و پازل های متنوع و جذاب است. در بازی Angry Birds POP Bubble Shooter شما باید با پرتاب پرندگان خشمگین به طرف حباب های رنگی آن ها بترکانید و در نهایت خوک ها را نابود کنید. در میان جزیره های سرسبز و زیبای پرندگان گشت و گذار کنید و وارد مراحل جدید و متنوع شوید و از تصاویر و صداگذاری های آنها لذت ببرید. این بازی دارای گرافیک رنگارنگ و فانتزی ای می باشد که همراه با ویژگی های هیجان انگیز می تواند شما را ساعت ها سرگرم خود نماید.

 

ادامه مطلب ...